Mikrokontrolery AVR i ARM. Sterowanie wyświetlaczami LCD
- Dodaj recenzję:
- Kod: 3505
- Producent: Helion
- Autor: Tomasz Francuz
-
-
- szt.
- Cena netto: 84,76 zł 89,00 zł
Mikrokontrolery AVR i ARM. Sterowanie wyświetlaczami LCD
rok wydania: 2017
ilość stron: 496
ISBN: 978-83-283-2846-4
format: 15,7x23,6cm
oprawa: miękka
Opis
Naucz się obsługiwać grafikę na wyświetlaczach kolorowych LCD!
Poznaj działanie kontrolerów kolorowych LCD
Odkryj sposoby wykorzystania wyświetlaczy w swoich projektach
Naucz się tworzyć grafikę na kolorowe LCD
Dowiedz się, jak skutecznie optymalizować swoje programy
Mikrokontrolery zawojowały świat elektroniki użytkowej, dzięki czemu można je dziś znaleźć niemal w każdym zaawansowanym technicznie sprzęcie domowym czy rozrywkowym. Natomiast rosnąca dostępność i spadek cen kolorowych wyświetlaczy ciekłokrystalicznych sprawiły, że kolejne urządzenia zaczęto wyposażać w coraz lepsze ekrany. Poprawie ich jakości i rozdzielczości oraz wzrostowi wydajności układów sterujących towarzyszy zaś stałe ulepszanie interfejsów użytkownika, które stają się coraz wygodniejsze i atrakcyjne graficznie.
Jeśli dostrzegasz konieczność opracowywania lepszych interfejsów graficznych dla swoich projektów, chcesz pełnym garściami korzystać z możliwości oferowanych przez nowoczesne mikrokontrolery oraz wyświetlacze lub po prostu interesuje Cię ten temat i pragniesz poszerzyć swoje umiejętności projektowania atrakcyjnych i użytecznych rozwiązań, sięgnij po książkę „Mikrokontrolery AVR i ARM. Sterowanie wyświetlaczami LCD” ! Wprowadzi Cię ona w świat kontrolerów LCD i nauczy technik programistycznych, dzięki którym będziesz w stanie zaprojektować, opracować i zoptymalizować GUI w taki sposób, aby chciało się go używać i aby było to czystą przyjemnością!
Wprowadzenie do środowiska AVR i ARM oraz konfiguracja warsztatu pracy
Informacje na temat dostępnych na rynku wyświetlaczy LCD
Działanie kontrolerów i konfiguracja odpowiednich interfejsów
Funkcje wyświetlaczy i podstawowe operacje graficzne
Formaty plików i konwersja danych graficznych
Optymalizacja działania kodu odpowiedzialnego za grafikę
Obsługa paneli dotykowych różnych typów
Wykorzystanie możliwości akceleratorów graficznych
Atrakcyjny interfejs użytkownika w Twoim projekcie? Nie ma problemu!