Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 3357
  • Producent: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
  • Autor: red. nauk. Tadeusz A. Grzeszczyk

  • szt.
  • Cena netto: 23,81 zł 25,00 zł

Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw

rok wydania: 2016
ilość stron: 98
ISBN: 978-83-7814-542-4

Opis
Zagadnienia zaprezentowane w monografii stanowią efekt badań teoretycznych oraz praktycznych związanych z ważniejszymi problemami wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. W opracowaniu omówiono m.in.: niektóre modele oceny efektywności finansowej przedsiębiorstw, wybrane determinanty sukcesu przedsiębiorstw, badania podejmowane w ramach zarządzania projektami (Projekt Management), działania związane z marketingiem internetowym oraz zagadnienia innowacyjności polskiej gospodarki w obliczu pułapki średniego dochodu.

Spis treści
Przedmowa / 5
1. Grażyna Gierszewska
Małe i średnie przedsiębiorstwa, innowacyjność, konkurencyjność – głos w dyskusji / 9
2. Tadeusz A. Grzeszczyk, Adam Miłkowski
Modele oceny efektywności finansowej przedsiębiorstw / 38
3. Elżbieta Rzeszutek
Determinanty sukcesu małych i mikroprzedsiębiorstw / 47
4. Tadeusz A. Grzeszczyk, Małgorzata Waszkiewicz
Zarządzania wiedzą w organizacjach projektowych rynku nieruchomości / 60
5. Kamil Sitarski, Artur Gąsiorkiewicz
Wykorzystanie  marketingu  w  wyszukiwarkach  internetowych  w  działalności  przedsiębiorstw na polskim rynku / 74
6. Sylwester Pięta, Marcin Ścibisz
Innowacyjność polskiej gospodarki w obliczu pułapki średniego dochodu / 87