Reklama internetowa

  • Dodaj recenzję:
  • 736
  • Producent: Helion
  • Autor: Agnieszka Leśniewska
  • Cena netto: 39,00 zł 40,95 zł
Rok: 2006, Agnieszka Leśniewska, ISBN: 83-246-0430-8, Stron: 256, Format: A5

Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną. Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie -- niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada: 

kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci, 
jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe, 
jak skonstruować skuteczny przekaz online, 
jak skutecznie wykorzystać e-mailing, 
jak określać profil klienta online, 
jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach, 
jak korzystać z różnych typów banerów internetowych. 

SPIS TREŚCI:

Kilka słów wprowadzenia (5)
1. Internet - najmłodsze medium przekazu (11)

Czym właściwie jest Internet? (11) 
Kto zarządza Internetem? (20) 
Internet - nowe medium reklamy (25) 
Zasięg Internetu (28) 
Internet a media tradycyjne - prognozy przyszłościowe (32)
2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców (37)

Jak zbliżyć się do odbiorcy, czyli badania widowni online (37) 
Kim są polscy internauci? (39) 
Rodzaje i formy reklamy internetowej (46) 
Badanie skuteczności reklamy internetowej (66)
3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna (73)

Internet jako medium reklamy a tradycyjne media reklamowe (73) 
Komplementarność mediów reklamowych (75)
4. Przyszłość reklamy internetowej (181)

Odwołania do specyfiki medium internetowego w reklamie tradycyjnej (181) 
Co dalej z reklamą w Internecie? (214)
Aneks (227)
Bibliografia (233)
Skorowidz (241)