Analiza strategiczna przedsiębiorstwa budowlanego i jego otoczenia

  • Dodaj recenzję:
  • 21109
  • Producent: Wydawnictwo Politechniki Krakowskiej
  • Autor: Elżbieta Starzyk, Michał Juszczyk, Renata Kozik
  • Cena netto: 27,62 zł 29,00 zł

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa budowlanego i jego otoczenia
Wybrane problemy i metody
Podręcznik dla studentów wyższych szkół technicznych

 

rok wydania: 2007
ilość stron: 268
ISBN: 978-83-7242-424-2
format: 17x24 cm (b5)
oprawa: miękka

W podręczniku tym zostały omówione analizy strategiczne ułatwiające podejmowanie decyzji o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorstwa. Autorzy w swym podręczniku skoncentrowali się na branży budowlanej. czytelnik podzielający te zainteresowania znajdzie tu pożyteczne, naszym zdaniem, informacje o metodach, które pomagają dokonać właściwego wyboru typu strategii dla przedsiębiorstwa budowlanego, prawidłowo ukształtować proporcje pomiędzy poszczególnymi obszarami prowadzonej działalności, zaplanować reakcję na zmiany w otoczeniu.