Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce

  • Dodaj recenzję:
  • 3525
  • Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
  • Autor: Bogdan Nogalski, Agnieszka Anna Szpitter, Jan Brzóska
  • Cena netto: 28,48 zł 29,90 zł

Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce

rok wydania: 2017
ilość stron: 144
ISBN: 978-83-7865-464-3
format: 17,0x24,0cm
oprawa: miękka

Opis
W dyskusjach dotyczących prowadzonego biznesu i skutecznego zarządzania nim jako argumentów opisujących efektywność czy skuteczność procesów zarządzania, menedżerowie często używają takich określeń jak model biznesu oraz strategia biznesu). Z tego względu zasadne staje się poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: czy te określenia są tożsame i używane zamiennie dla opisania tego samego narzędzia, zjawiska i procesu, czy też odnoszą się do różnych narzędzi, które menedżerowie wykorzystują na rozmaitych etapach procesu zarządzania biznesem?